VNAB Visie eventweek: Human Resource

Dag 5 Employee Experience (podcast)

VNAB Visie eventweek: Human Resource

Marketeers zijn al jaren bezig met hun customer journeys. Bij Communicatie en HR staat de Employee Journey nog in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want de schaarste op de arbeidsmarkt neemt toe. Millennial of niet, medewerkers kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale Employee Journey essentieel. Daarmee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en zijn en blijven oud-medewerkers ambassadeur. Wenda Bolink neemt u tijdens deze podcast mee in de Employee Journey. 

Millennial. Optimist met een scherpe blik. Wil een bijdrage leveren aan de maatschappij en werkte daarom enkele jaren binnen de overheid. Daar besloot Wenda dat werk meer moet betekenen dan zekerheid. Namelijk: een experience die aansluit bij de identiteit, purpose, wensen en behoeften van medewerkers. Daarom werkt Wenda sinds vijf jaar bij PROOF. Als strategy consultant helpt zij organisaties bij het vertalen van hun ambities naar een optimale employee experience gedurende de gehele employee journey. Ze schreef samen met haar collega Sascha Becker het boek ‘De employee journey – Creëer een optimale employee experience’.

Zoeken binnen VNAB