VNAB verwelkomt nieuwe officemanager

VNAB verwelkomt nieuwe officemanager

De VNAB is verheugd met de komst van Nicole Edens per 1 september als officemanager van de vereniging. Nicole heeft in haar carrière een breed scala aan werkzaamheden verricht en is dan ook de perfecte kandidaat om de nieuwe spin in het VNAB-web te worden. Zij volgt Betty Greeven op die na een periode van 10 jaar gaat genieten van haar welverdiende pensioen.

Nicole is begonnen als accountmanager in het bankwezen waarna zij de overstap heeft gemaakt naar de rol van projectmanager bij een communicatiebureau gevolgd door hypotheekadviseur en uitgever. Zij vervolgde hierna haar veelzijdige carrièrereis in de rol van projectcoördinator, officemanager en directie assistent.

Na ruim vier jaar als directie assistent gewerkt te hebben bij Platform31, maakte Nicole recent de keuze voor een uitdaging in een hele andere branche, de grootzakelijke verzekeringsmarkt. Nicole: “De VNAB opereert als branchevereniging in een zakelijke omgeving van professionele partijen op de coassurantiemarkt. Ondanks de groei die de VNAB heeft doorgemaakt, is het nog steeds een relatief kleinschalige organisatie met een team van iets minder dan 25 medewerkers. Deze interessante werkomgeving spreekt mij erg aan en ik zie ernaar uit om als officemanager een bijdrage te leveren aan de activiteiten van de VNAB.”

De VNAB kijkt uit naar de komst van Nicole. Gegeven haar ruime een veelzijdige ervaring zal zij in haar nieuwe rol als officemanager sterke ondersteuning kunnen bieden voor de vereniging, het bestuur en in het bijzonder de uitvoerend bestuurder. Rob ter Mors: “De rol van officemanager binnen de VNAB is zeer divers. Ondersteuning van het bestuur, van alles en nog wat regelen voor de bureauorganisatie en contacten met de leden organiseren. Ik ben ontzettend blij dat wij Nicole mogen verwelkomen als de nieuwe officemanager per 1 september. Zij brengt een brede ervaring met zich mee die wij in deze fase van groei en verandering zeer nodig hebben”.

Ook Nicole kijkt ernaar uit om na de zomer te starten met haar nieuwe uitdaging. “Ik hoop zo snel mogelijk met het team van de VNAB fijn te kunnen samenwerken en daarnaast een prettige relatie tot stand te brengen met het bestuur en de leden van de VNAB. Als officemanager zal ik me vooral bezighouden met administratieve en organisatorische taken om ervoor te zorgen dat processen op kantoor zo efficiënt en soepel mogelijk verlopen. Daar zal ik op mijn eigen manier invulling aan geven. Ik ben me ervan bewust dat de wereld door corona is veranderd en dat dit ook gevolgen heeft voor onze toekomstige manier van werken en voor het werken vanuit kantoor. Met elkaar op zoek gaan naar werkbare oplossingen en nieuwe manieren van werken vind ik een leuke en inspirerende uitdaging. Ik zie er vooral naar uit mijn nieuwe collega's te ontmoeten en ze allemaal te leren kennen, ik verheug me op de samenwerking met het team van de VNAB!”

Zoeken binnen VNAB